Marka Nike ogłasza długoletnią współpracę z LEGO. Ta współpraca odzwierciedla wspólne zobowiązanie Nike i LEGO do wspierania kreatywności, zabawy, sportu i wyobraźni zarówno u młodszych, jak i starszych. Pierwsze projekty tej pary zostaną zaprezentowane w przyszłym roku.

 

LEGO jest być może jedną z najbardziej znanych marek zabawek na świecie. W 1932 roku duński producent mebli, Ole Kirk Christiansen, zaczął rozwijać klocki konstrukcyjne, które łatwo się ze sobą łączą. Dziś ta marka jest uwielbiana przez dzieci i dorosłych na całym świecie.

Nike najwyraźniej stara się to wykorzystać i ogłosiło za pośrednictwem posta na Instagramie długoletnią współpracę z grupą LEGO Group. Obie marki są wielkimi zwolennikami prawa dzieci do zabawy. Rozumieją również, że kreatywne i fizyczne aktywności są kluczowe dla rozwoju dzieci.

Partnerstwo łączy wyobraźnię klocków LEGO® z mentalnością „Just Do It” od Nike.

„W Nike wierzymy w siłę sportu, aby popychać świat do przodu, a to zaczyna się od dzieci,” powiedział Cal Dowers, wiceprezydent ds. globalnej sekcji dziecięcej, w oświadczeniu. „Jesteśmy zdeterminowani, aby stworzyć bardziej dostępną i inkluzywną przyszłość, która inspiruje dzieci w każdym wieku i o różnych umiejętnościach do większej aktywności.”

„Razem z grupą LEGO cieszymy się, że możemy zaprosić wszystkie dzieci do nowej wizji sportu i kreatywnej zabawy” - Dowers.

Według Nike możemy oczekiwać pierwszego projektu tej pary w 2025 roku. Na razie nie wiadomo, czy możemy się spodziewać butów Nike z detalami LEGO lub zestawów LEGO, które będą rekonstruować buty Nike.

 

Solemarket s.r.o.